خواندن دعای فرج و سوره های توحید،نان و کوثر انجام شد.
برش دادن روزنامه با دست و چسباندن در دفتر شطرنجی و رنگ آمیزی ستون های عمودی بین روزنامه ها با هدف تقویت مهارت دست ورزی انجام شد.
بازی سالنی (ترکاندن بادکنک بدون استفاده از دست) با هدف حفظ تعادل انجام شد.
پلی کپی 21 ب( با هدف بالا بردن میزان دقت و تمرکز دیداری از طریق شناخت اختلاف و تشابه و آموزش مفاهیم نصف و قرینه) انجام شد.
تمرین و تکرار پایتخت ها و آموزش پایتخت کانادا(اتاوا) انجام شد.
تمرین شعر یلدا با موزیک انجام شد.
کلاس قرآن برگزار شد.(ادامه ی آموزش سوره ی ناس با مفاهیم آهنگین،آموزش داستان فتح مکه و بیان مفاهیم آن،نقاشی داستان مرتبط با سوره ی نصر وپرسش جمعی و فردی سوره ی ناس )