1395/12/24

In God we trust

Level: Family & friends3   Date:12/24  Instructor: Ms. Seyedi

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1. What day is it today?

2. Do you know Hirad?

3. What's he like?

 

 

امروز پس از warm up:

صفحه ی 35 کتاب داستان در کلاس خوانده شد و داستان مرور شد.

فیلم Fluency time  در کلاس دیده شد وصفحه ی 93 کتاب کار در کلاس انجام شد.

لغات درس های 10/11/12 همراه با بازی مرور شد.

پسرانم با هفت سین و مفاهیم مرتبط با آن آشنا شدند.

  1. Sabzeh (سبزه) – wheatbarleymung bean or lentil sprouts growing in a dish - symbolizing rebirth
  2. Samanu (سمنو) – sweet pudding made from wheat germ – symbolizing affluence
  3. Senjed (سنجد) – dried oleaster Wild Olive fruit – symbolizing love
  4. Seer (سیر) – garlic – symbolizing the medicine and health
  5. Seeb (سیب) – apple – symbolizing beauty
  6. Somāq (سماق) – sumac fruit – symbolizing (the color of) sunrise
  7. Serkeh (سرکه) – vinegar – symbolizing old-age and patience

 

تکالیف:

Spell لغات بالای صفحه ی  96/92 تمرین شود. 

Role Play صفحه ی 92 تصاویر 1 تا 4 حفظ شود.

پسرم  در منزل به CD گوش دهد (tracks:113-117)

لطفا پسرم شعر صفحه ی 94 را تمرین کند. (track 110)

لطفا پسرم متن صفحه ی 96 را همراه با CD بخواند و روخوانی و روانخوانی آن را تمرین کند.

لطفا پسرم صفحات 94/95 کتاب کار را انجام دهد.

 ***پسر عزیزم هر جلسه کتاب داستان خود را همراه داشته باشد.

**والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم هر روز در منزل به گوشCD  دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب تمرین دیکته داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم.

با سپاس 

لطفا نظرات ارزشمند خود را در کادر زیر وارد نمایید