ph-intensive96/2/2

  • 15:40:09
متن

In God we trust

Level: Phonics 7A       Date: 96/2/2nstructor: MS.َAmin

 

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1- What day is today? It's Tuesday.

2- What's your name?/your father/your mother/sister/brother

3-How old are you?

4-what is the weather like today?

5-What is your favourite food/sport/animal?

از عزیزان خواسته شد در کلاس در مورد خود صحبت کنند.

فصلها کار شد.

روزهای هفته کار شد.

روی صداها مجددا کار شد و مرور شد.

درس جدید qu با عزیزان دوره شد.

درس جدید ou با عزیزان دوره شد.

کتاب داستان supersam کار شد.

 

کلمات جادویی دوره شد.

 

ph 4 A,B  مرور شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیه فلش کارتها مرور شد.

 

 

 

 

 

روی spell کلمات کار شد.

 

 

صداهای igh,ee,or,i-e,ie,ai,a-e,ay,oa,o-e,ow ,yبا عزیزان دوره شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فلش کارتها دوره شد.

جملات زیر کار شد.

.The queen has a stick.

The squirrel is an animal.

May I ask a question؟

The mouse is in the house

Can you count?.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tricky words: is, a,I,he,she,has,the,one,two,this,three,are,you,we,for,that,what,where,when,why,me,please.every,here,howmany

 

 

شعر روزهای هفته در کلاس با CD تمرین شد.

تکالیف:

لطفا لغات Group 1  از کارتهای blending در منزل تمرین شود.

** والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم در منزل به شعرهایPhonics6   گوش دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب با کارتهای blending تمرین خواندن داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم

  • 15:40:09
متن

In God we trust

Level: Phonics 7A       Date: 96/2/2 nstructor: MS.َAmin

 

با سلام و احترام:

در این جلسه:

در warm up سوالات زیر کار شد:

1- What day is today? It's Tuesday.

2- What's your name?/your father/your mother/sister/brother

3-How old are you?

4-what is the weather like today?

5-What is your favourite food/sport/animal?

از عزیزان خواسته شد در کلاس در مورد خود صحبت کنند.

فصلها کار شد.

روزهای هفته کار شد.

روی صداها مجددا کار شد و مرور شد.

درس جدید qu با عزیزان دوره شد.

درس جدید ou با عزیزان دوره شد.

درس جدید ow با عزیزان دوره شد.

درس جدیدoi به عزیزان دوره شد.

درس جدید oyبه عزیزان داده شد.

صفحات 29و30 انجام شد.

 

 

کلمات جادویی  دوره شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیه فلش کارتها مرور شد.

 

 

 

 

 

 

 

صداهای igh,ee,or,i-e,ie,ai,a-e,ay,oa,o-e,ow ,yبا عزیزان دوره شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فلش کارتها دوره شد.

جملات زیر کار شد.

The mouse is in the house.

The owl can fly.

The queen has a crown.

I  live in a house.

The mouse like to eat the cheese.

 

 

 

.The queen has a stick.

The squirrel is an animal.

May I ask a question؟

The mouse is in the house

Can you count?.

My sound is loud.

Do not speak with mouth full.

The queen has a crown.

I can point to the door.

Please give me a coin.

Don't make a sound.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tricky words: is, a,I,he,she,has,the,one,two,this,three,are,you,we,for,that,what,where,when,why,me,please.every,here,howmany

 

 

شعر روزهای هفته در کلاس با CD تمرین شد.

تکالیف:

لطفا لغات Group 1  از کارتهای blending در منزل تمرین شود.

** والدین نازنین لطفا نسبت به انجام امور زیر در منزل نظارت و همکاری نمایید.

پسر عزیزم در منزل به شعرهایPhonics7   گوش دهد.

پسر عزیزم حتما هر شب با کارتهای blending تمرین خواندن داشته باشد.

در صورت صحبت کردن انگلیسی فرزند دلبندمان در منزل اینجانب را مطلع سازید تا از ایشان در حضور دانش آموزان دیگر تقدیر نماییم

 

لطفا نظرات ارزشمند خود را در کادر زیر وارد نمایید